ÁSZF

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák  Reva Design (a továbbiakban: Vállalkozó/Szolgáltató) által revadesign.hu domain név alatt üzemeltetett weboldal felhasználásának és a vásárlást szabályozó feltételeit

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szolgáltató/ vállalkozó adatai 

Név: Rádi Éva E.V. -Reva Design

Cím/ Levelezési cím: 2621 Verőce Eresztvény u. 7462

Telefonszám: +36302384975 

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36302384975 

Ügyfélszolgálati idő: 10:00 -16:00

Weblap: www.revadesign.hu

E-mail: reva@revadesign.hu

Bankszámlaszám: 11742094-27005338-00000000

Adószám: 59968980-1-33

Nyilvántartásba vétel dátuma: 2023/03/01

Fogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/ megrendelő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően a jelen ÁSZF tartalmazza a Megrendelőt és a Vállalkozót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 

 Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Igénybe vehető szolgáltatások

Szerződéssel a Vállalkozó egyedi, méretre készített női ruházat (továbbiakban: termékek) határidőre történő legyártását vállalja webáruházas értékesítés keretein belül.

A  www.revadesign.hu női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót (ÁFA) is, és. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe. A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

A vásárlás menete

A webáruházban fellelhető termék(ek) megvásárlása a mintaképek, színminták, a hozzájuk tartozó termékleírások, valamit feltüntetett árak alapján a termék(ek) kiválasztásával, szükséges méret (esetleges egyéb jellemzők: szín, stb.) megadásával, a vásárlókosárba helyezésével, a szállítási mód, átvétel cím megadásával, majd a vásárlás(ok) véglegesítésekor a termék(ek), ára(ak), adatok ismételt ellenőrzésével (szükség szerinti javításával), továbbá a jelen ÁSzF elolvasását és elfogadását kifejezetten elismerő jelölő négyzet beikszelésével indul és online bankkártyás fizetéssel a Barion Payment Zrt. fizetési rendszerén (a továbbiakban: BARION) keresztüli fizetéssel vagy előre átutalásos fizetéssel fejeződik be.

A rendelés felvételének, a termékek legyártásának, átadásának folyamata, határidők:

A rendelés-felvétel a weboldalon keresztül történt leadott megrendeléssel történik.

Megrendelő kiválasztja az adott terméket, annak anyag és színkombinációját, és közvetlen mérésekkel megadja az ott található űrlapon keresztül egyedi méreteit. A fogyasztó/megrendelő vállalja, hogy a megrendelt ruhadarab legyártása szempontjából fontos méreteket saját maga leméri (mérési útmutató segítségével) és az űrlapot helyesen tölti ki és továbbítja Szolgáltatónak. Ez az űrlap képezi a megrendelt ruhadarabok elkészítésének alapját, melyet szolgáltató az elkészítés után még 1évig megőriz. A Megrendelés leadása webáruházon keresztül történik.

A termékek legyártása az űrlapon rögzített adatok alapján saját kivitelezéssel vagy kapacitási problémák esetén a Vállalkozóval szerződéses jogviszonyban lévő valamelyik szabóság, mint alvállalkozó bevonásával történik. A Vállalkozó a Megrendelő adatait anonimizált formában adja át az alvállalkozóinak.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a kiválasztott termék kizárólag rá,- egyedi méret adatainak figyelembe vételével- készül ruha próbán megjelenésre nem kötelezzük megrendelőt, de amennyiben erre igénye lenne úgy ezzel élhet.

amennyiben nincs lehetősége az adott helyszínen személyesen megjelenni a felajánlott próbán, úgy nincs lehetősége a félkész vagy a végleges ruhadarab felpróbálására. A Vállalkozó hibátlanul teljesít akkor is, ha az elkészült ruhadarab megfelel a szerződés mellékletét képező űrlapon rögzített méreteknek, azonban a Megrendelőre nem illeszkedik megfelelően. 

 A megrendelés lépései

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 A megrendelés feldolgozása 

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 09:00-18:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti, ami 0 Ft. Értékhatártól függetlenül minden megrendelésre vonatkozik az INGYENES szállítás

Szállítási határidők 

A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a készleten levő termékek kiszállítást. Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő maximum 20 munkanapot vesz igénybe. Személyes átvétel során is -a webáruházon keresztül rendelt termékekre a  készlet függvényében – az imént említett határidőkkel számolhat Vevő.

Szállítási módok:

Személyes átvétel Üzletünkben ( 2621 Verőce Eresztvény u. 7462. Hétfőtől-Péntekig: 9:00-18:00 telefonos egyeztetést követően)

FoxPost csomag automatába történő kézbesítés (amennyiben a kiválasztott címen van telepített automata)

GLS automatába való kézbesítés vagy GLS házhozszállítás

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai: 

Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 

Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Telefon: (+36 1) 802-0265

E-mail: info@gls-hungary.com

FOXPOST

 FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

Telefon: +36 1 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

Személyes csomagátvételi lehetőség a Reva Design Stúdióban: 

2621 Verőce Eresztvény u. 7462.
(Hétfőtől-Péntekig: 10:00-16:00 közötti időtartamban, de mindenképp előzetes telefonos egyeztetést igényel   Szombat, vasárnap: megbeszélés szerint)

A GLS futárszolgálatnál lehetőség van időzített érkeztetésre is, amennyiben egy későbbi átvételi időpont lenne alkalmasabb a Felhasználónak. A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 2-8 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

A FoxPost 2-4 munkanap közt biztosítja a rendelések átvételét. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.
 

 Fizetési lehetőségek

A vásárló a vásárlási folyamatot a fizetési folyamat sikeres befejezéséig bármikor, bármilyen hátrányos jogkövetkezmény nélkül megszakíthatja.

Ebben a pontban meghatározott folyamat végrehajtása szerződéses jogviszonyt létesít a Vállalkozó és a vevő (vásárló) között, melyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: PTK), az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdésekről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv.valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendelet (a továbbiakban: Korm.rendelet) vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

 Banki átutalás

A Szolgáltató lehetőséget biztosít a webshopból történő rendelések vételárát banki előre utalással teljesíteni. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak

Kedvezményezett neve: Rádi Éva-  Sylva

Pénzintézeti neve: OTP

Bankszámlaszám: 11742094-27005338-00000000

Közlemény rovat: megrendelés száma

A Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után, teljesíti a rendelést. Utaláskor a közlemény rovatba a rendelés számát kell feltüntetni. Banki előre utalás esetén nincs kezelési díj.


Utánvétes készpénzes fizetésre NINCS lehetőség

Számlázás 

A Szolgáltató a NAV online számlázó program használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.

A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

Elállási jog

 Az alábbiakat kérjük tartsa szem előtt:

Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják? Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat csak a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.

A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
8:1. § 
3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;
4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Amennyiben a webáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt – üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 14 napon belüli – indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti meg.

Vállalkozó minden készleten levő ( már meglévő, adott méretben gyártott ) termékre 14 nap elállási jogot biztosít Fogyasztónak/vevőnek, melynek értelmében az átvétel napjától számított  14 napon belül lehetősége van  a termék cseréjére. Azonban fontos kihangsúlyozni, hogy az egyedi méretre készülő termékek esetében Vállalkozó nem köteles az elállási jogot biztosítani, mivel az azon termékkategóriák köréréből származik, amelyek kívül esnek az elállási jog érvényesíthetőségén.

Az elállás menete 

Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelésszámra visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.

Telefonon történő elállásra lehetőség nincs – kizárólag e-mailben központi e-mail címünkre: reva@revadesign.hu
Kérünk mindenkit, hogy a fenti információkat betartani szíveskedjenek, ugyanis CSOMAGTÖRLÉST elvégezni telefonos megkeresést követően NEM ÁLL MÓDUNKBAN.
A hiteles írásos megkeresés beérkezését követően, amennyiben a csomag még nem indult el telephelyünkről, úgy a törlés is igényelhető.

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. 

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia Üzletünkbe Reva Design Stúdió 2621 Verőce Eresztvény u. 7462. címre, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen.

A visszaküldéssel kapcsolatos közvetlen költségek a Felhasználót terhelik. Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

A termék vételárát a hozzánk való visszajutását követően 3 munkanapon belül visszatérítjük.  

 Árucsere 

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli. Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.

Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.

A visszaküldési cím: 2621 Verőce Eresztvény u 7462.

 Rendelés lemondása 

A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követően, a rendelés visszaigazoló e-mail beérkezésétől számított 24 óráig, tehát 1 napig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

 Kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztatás 

Kellékszavatosság 

 Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? 

 Vállalkozás  hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? 

 Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? 

 Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 

 Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? 

 A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást  Vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 Termékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? 

 A termék hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? 

 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 Milyen esetben minősül a termék hibásnak? 

 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? 

 Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? 

 Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? 

 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A vásárló a vásárlással kapcsolatos panaszai kapcsán a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testülethez (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06/1/488-2131, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu, honlap cím: bekeltet.bkik.hu) fordulhat.

 Záró rendelkezések:

A Megrendelő által megkötött Vállalkozási szerződésben és jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

A Vállalkozó kijelenti, hogy a Megrendelő által megrendelt termék minősége, vagy a legyártás késedelme kapcsán a Vállalkozó és a Megrendelő között jogvita keletkezik, akkor azt elsősorban békés úton, a Megrendelő méltányos érdekeire figyelemmel kívánja rendezni.

A Vállalkozó rögzíti, hogy jogvita esetén a Megrendelő a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerinti hatáskörű és illetékességű bírósághoz fordulhat.

A Vállalkozó szintén rögzíti, hogy a Megrendelő az általa megrendelt ruhadarabbal kapcsolatos Vállalkozó által vitatott panasza esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (1088 Budapest, József krt. 6.) fordulhat.

A Vállalkozó felhívja a jövőbeni Megrendelő figyelmét, hogy a Vállalkozási szerződés aláírásával a jelen Általános Szerződési Feltételek is a Vállalkozási szerződés részét képezik és a Megrendelő jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Vállalkozó jogosult jelen ÁSzF-et egyoldalúan módosítani, ha erre szükség van a jogi vagy technikai keretek változása miatt. A módosításokat megrendelőinknek/vásárlóinknak a megváltozott szabályozás megküldésével hozzuk tudomására. Amennyiben a Megrendelő/Vásárló a változtatásról szóló értesítés kézhezvételétől számított két (2) héten belül azt írásban nem kifogásolja meg, úgy ezen újabb ÁSzF rendelkezéseit kell, az új ÁSZF hatályba lépését követően a felek szerződéses viszonyában irányadónak tekinteni. A jelen dokumentum 2023.04.01. napjától visszavonásig válik, illetve a módosított szövegű Általános Szerződési Feltételek hatálybalépéséig van hatályban.

A Vásárlók/Megrendelők a jelen ÁSzF „pdf” formátumát a Vállalkozó honlapján (www.revadesign.hu) megtalálják, letölthetik és szükség szerint tárolhatják és előhívhatják.